Umiejętności komunikacyjne
-
Jak myślisz, co nasza firma / organizacja sprzedaży mogłaby zrobić lepiej?
-
Opowiedz o projekcie, w którym planowałeś zadania. Jak się w tym czułeś, jakie były największe wyzwania, co Ci się najbardziej podobało?
-
Opowiedz o sytuacji, gdy praca zespołowa nie szła po twojej myśli, jak sobie z tym poradziliście?
-
Co się stało, gdy nie zgadzałeś się ze współpracownikami co do tego, jak powinieneś podejść do projektu lub rozwiązać problem w pracy?
-
Co zyska nasza firma jeżeli zatrudnimy akurat Ciebie?
-
Opowiedz o problematycznej sytuacji z kluczowym Klientem, którą udało Ci się rozwiązać tak, by klient był zadowolony, pomimo tego, że nie dostał tego, czego oczekiwał.
-
Z zamkniętymi oczami powiedź mi krok po kroku, jak zawiązałbyś moje buty.
-
Jak opisałabyś kolor niebieski osobie niewidomej?
-
Jak badasz perspektywy przed rozmową telefoniczną lub spotkaniem? Jakich informacji szukasz?
-
Opowiedz o sytuacji, gdy zadanie, które miałeś do wykonania było nierealne do wykonania w określonym terminie, lub przy określonych okolicznościach. Co wtedy zrobiłeś?
-
Jak byś zareagował, gdyby team leader zachęcałby pracowników do konkurowania, zamiast współpracy?
-
Jak wg Ciebie powinien wyglądać plan prowizyjny?
-
Co robisz, jeśli chcesz więcej szkoleń niż to, co zapewnia Ci praca?
-
Opisz zadanie, które musiałeś wykonać, pomimo, że nie uważasz, że było potrzebne, lub było niespójne z Twoimi wartościami. Jak to się zakończyło?